Bra, bättre, bästa HG!

Älskar att vara en hel dag tillsammans med HH-folket! :D <3

Helflum dag med många brottningsmatcher med Jonna. Jag tror ganska många ville döda oss idag. Lite för flumt.. Jag ville också döda oss vissa tillfällen. Speciellt på golvet utanför Hemköp.. Det kändes ovärt att ligga där.. Haha, men vi hade det kul i alla fall.

Vi undersökte tredje våningen idag.. Vi hade nämligen en sjukt lång lunchrast. Där hittade vi massor med IT-ettor som vi aldrig hade sett förut! Helt sjukt! Dom har alltså suttit där ner och gömt sig hela tiden! Haha. Skaffa er ett liv!

Två helt klockrena grejer hände idag!
   - Den första: Jonna står och håller hissen och väntar på mig. Jag går och ställer mig brevid henne. Vi står och väntar ett tag. Allt folk i hisser börjar vid det här laget bli väldigt otåliga, men Jonna envisas med att hålla hissen.. När folket är nära att göra uppror skriker Jonna på mig och säger att jag måste komma nu, eller hon skriker mitt namn men skriker det rätt ut i korridoren. Alla bryter ihop och Jonna kommer på att jag står brevid henne! Haha, det var klockrent! XD

   - Den andra: Vi står i hissen och vi är fortfarande halvt döda efter Jonnas miss. Vi ska av på trean för att gå på upptäcksfärd. Jag trycker på nödstopp så att vi snabbare kan komma ut ur hissen eftersom vi höll på att bryta ihop totalt. Jag glömde där med att det blir en nivåskillnad mellan hissgolvet och det vanliga golvet och ramlar handlöst rätt ut ur hissen i ett gäng med hästettor. FAIL! Men det roligaste var att ettorna inte vågade gå in i hissen sen för att dom var rädda att hissen skulle braka ihop eller nått eftersom dom såg nivåskillnaden på golven.. Haha. Det var kul!

På eftermiddagen hade vi en föreläsning med Carina Möller. Mycket intressant och bra!

Sedan blev det stan med Jonna och Drika. Hittade en myyysig troja på Gina, bild kommer. Sen bar det av hemåt. Fick fetaste utskällningen av busschauffören. Varför särbehandla oss lantisar? Elakt! Haha, det var ganska kul i alla fall. Han höll föredrag typ hela vägen hem om att man inte fick göra som i stadsbussarna och gå in där bak, utan man var tvungen att bilda kö utanför framdörren och gå in där fram.. O blablabla.. Haha, som om vi inte redan visste det.. Men det var ju värt att testa i alla fall.. ;) Haha, FAIL!

Sen blev det lite plugg o stallet.

Nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0