Bästa NV!

Måndag. Innebär HOLLYWOODFRUAR!

Mannen under trappan igår då.. Den slutade ju inte alls så den skulle! Vilket jävla slut! Han skulle ju fan hamna på psyket istället o massa skit ju.. Men inte.. Svt hittade på sin egna version av boken. Men den va ju bra ändå. Blir bara arg på allt psyk! Jag blir fan psykisktstörd själv.. Haha!

Och bästa dagen! Bästa NV var på universitetet och labbade idag! Haha, kände mig som värsta proffesorn eller nått! Lagom flummt var det också! Hela dagen har varit ganska flum. Eller snarare, jag har varit ganska flum hela dagen! Fick klockrenaste bilden också, måste bara ragga upp den av Madde först. Värsta seriösa brudarna! Slänger in en annan bild så länge.

Jag, Linn o Madde - värsta proffesorerna!



När vi slutat kemin på universitetet gick vi tillbaka till skolan och raggade upp HH-folket och drog till mc donalds och tjockade! Inte bra, inte bra! Blev både fattigare och onyttigare på den vistelsen. Helt ovärt! Men ännu ovärdare skulle det vara att vara kvar ensam på skolan när allt annat folk drog liksom..

Sen blev det projekt, som btw går skiiit! Jag fattar verkligen inget av vad vi ska göra. Fail! Och efter den lektionen hade vi en föreläsning om hälsa. Alla var allmänt flumma och kunde inte riktigt koncentrera sig. Eller det där stämmer i alla fall in på mig.. Ni andra kanske kunde koncentrera er? Men jag skulle ju inte tro det.. ;)

Jag måste dessutom försöka bli lite mindre klantig.. Har fan ramlat två gånger idag. Inte bra, inte bra! Men båda gångerna var fan Drikas fel! Haha! 
Jag hatar fan att vara så klantig! Det har ju dock gått över lite. På Ramunder ramlade jag ju varje dag, flera gånger! Och det berodde inte bara på fotbollen på rasterna.. Och som Louise sa idag så är ju vintern snart här och då får man vara livrädd för att gå till skolan pga. halkrisken. Och det blir INTE kul! Och för en som utan problem ramlar på bar mark, så är isig mark inte någon lek.. Fy fan! 

Nu blir det lite mer matte och sen stallet. Och ikväll är det Svenska Hollywoodfruar! YAY! Helt sjukt bra!! Man längtar ju fan till måndagar pågrund av dom! Haha! Bästa!

Och imorn blire förhoppningsvis stan med Jonna. (:
 
Dessutom är jag pepp som faaaan på fredag! :D
Sleepover party hos Emma kan ju inte bli dåligt! Bääästa klassen! <3<3

PussoHej!<3

 


Kommentarer
Postat av: Louise

woooho, bästa klassen :D på fredag, då jäklar.

2009-10-05 @ 19:24:31
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: emma

bästa klassen! :D:D



jag tror jag ska se hollywoodfruar :O

2009-10-05 @ 20:14:00
Postat av: drika

nån skyller ju inte ifrån sig lite;)

2009-10-06 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0