Sadness.

R.I.P. Flippan.

Igår var det fruktansvärt mysigt! Martina och jag åt taco och kollade på Blind date, det var en gullig och bra film. Sedan såg vi Just like heaven och den är ju alltid lika bra. Sedan för att vi skulle bli lite pigga så sjöng vi Singstar. Haha, vilka jävla singstars vi är gumman! Efter det när rösten var död körde vi OS och sedan var det dags för sängen.

Uppvaknandet idag var inte så trevligt.. Mamma kom ner och sa att ena marsvinet höll på att dö. Han var gammal så tiden var ju inne, men det är ändå fruktansvärt sorgligt när sånt händer!
Martina och jag tillbringade resten av dagen inne. Vi såg på How to lose a guy in 10 days och efter det blev det lite Guitar hero också.


Fy fan vilket väder det är! Man blir ju deprimerad. Detta var verkligen en typisk innesittardag.
Nu på kvällen har vi sett på Ghost, som en liten hyllning till Patrick Swayze och så har jag suttit och budat på lite kläder på Tradera. Se om jag får nått av det.. Spännande spännande. ;)

Nu är det väl dags att gå och sova. Är trötttrötttrött! Som vanligt.. Haha.

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0