Stan idag

Tröööött!

Idag var jag uppe tidigt! Upp klockan 7 och sen pös jag till stallet. Var ute och gick en promenad med Lilly och sedan fixade jag en sjukhage åt henne. Hon fick dock stå inne hela dagen idag men var ute några promenader med henne. ..ointressant för icke-hästfolk..? jao. (;

Efter stallet åkte jag och bästa kusinen in till stan och där mötte vi upp Jonna. Det blev lite shoppande och mycket oseriöst provande! Haha, vi testade nog alla svarta klänningar på hela stan! Jag hittade tillslut två stycken som jag köpte. Bilder kommer kanske imorn.

Kvällen tillbringades med Ludde, trevligt! (:

Nu ska jag sova! Är sjukt trött!

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0