Jävla pollehästen!

Trevlig dag idag! (:

Men måste säga att det är lite skönt att vara hemma hos sin egna dator. Visst Lisas mac är fränare än frän men jag fattar inte riktigt hur man gör.. Haha, en vanlig pc är mycket lättere. xd

När jag satt på bussen hem ringde mamma och berättade att min klantiga häst hade skadat sig i hagen igen! Och nu var det lite allvarligare än vanligt så veterinären var på väg ut. Så det var bara att skynda sig hem och byta om och fara till stallet. Jag åkte btw moppe för första gången sen jag körde omkull också, det ver dock syrran som körde och jag satt bak. Men ändå. Jag måste erkänna att jag var lite rädd.. ;P
Det blev i alla fall tre stygn och penicillin, vila och liten hage som gäller nu ett tag för Lilly.

Så jävla typiskt! När jag blir av med klumpen på armen och snart kan rida igen (..okej doktorn sa att jag skulle vänta i två veckor med att rida.. men det hade jag ju inte tänkt att göra!) så skadar sig hästskrället! Hoppas hon blir bra snart i alla fall! <3 Bästa Quite Light! <3

Nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3

bilder på Lillans ena sår, det som fick sys.




Kommentarer
Postat av: emma

Jävla häst! :( stackars lilly, hoppas det läker fort :)

2009-10-28 @ 11:11:14
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0