HG -08, bästa!

Lite panikartad dag..

Bästa Peter alltså! Vi fick sluta en halvtimma tidigare på matten idag för att vi alla hade sån panik för redovisningen och inlämningen vi skulle ha på eftermiddagen. Alla var i upplösningstillstånd! Jag höll på att flippa ur totalt, pendlade mellan skratt och gråt. Och Peter blev faktiskt orolig över mig och mina sammanbrott eftersom jag äter Tradolan för armen. Haha.

Sen var det hårdplugg som gällde! Och det gick ju rätt kasst. Hann inte klart med det jag skulle, så det blev bara G-nivå på typ allt.. Men Cathrine sa att det hade gått ganska bra för mig dom tidigare redovisningarna så ja.. Vi får väl se om jag får komplettera det senare.. Hoppas att det räcker ändå!

Våran klass är fan helt sjuk i huvudet! Haha! Jag älskar den! Humorn är på en sån underbar nivå, dagisnivå.. Och det passar nog mig rätt bra. Haha, men ibland är ni lite väl sjuka! Idag syftar jag nog mest på det där med att sätta sig naken på kopiatorn och glida runt på tvål naken mm mm.. Haha, sjuka människor är ni! Sjuka!
Men helt underbara! :D Bästa HG-08!!

TVÅ DAGAR KVAR TILL LOV!  Vilket känns helt underbart!

Nu ska jag..
Vad fan ska jag göra..? Känns helt handikappat att inte åka till stallet och rida! Jag får väl sätta mig och göra lite matte.. Borde göra det.. Känns inte så frestande bara.. Det blir nog att kolla på lite gamla bilder istället. Mycket mer underhållande! Haha.

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0