20 oktober..

Nej usch på mig och min dåliga uppdatering!

..men det är svårt! Att sitta och skriva med en hand är inte det lättaste och det går definitivt inte snabbt..

Helgen var i alla fall riktigt trevlig! Fredagen tillbringades ju med älskobarnen och det var väldigt mysigt! Det får inte gå så här lång tid mellan gångerna vi ses! Fy på oss! Nu får vi ta tag i det!! Saknar er redan!!<3
Lördagen blev bio med syster och Bella. Trevligttrevligt! Vi såg Flickan som lekte med elden. Bra var den! På tal om bio, nu är det exakt en månad kvar till New Moon! YAY! Det blir att gå på premiären minsann!
Söndagen var nog den bästa söndagen på jag vet inte hur länge! Det är sjukt att man har kunnat längta så mycket till en söndag! Söndagar innebär ju annars söndagsångest och panik för den nya veckan. Men inte denna söndag! Den var BÄST!<3

Gårdagen var rätt seeg. Kemiprov på morgonen som säkert gick åt skogen... -.- Vi är i alla fall den skönaste klassen! Svampbobsången, Zwampsången, Min piraya Maja och mycket mera ekade mellan väggarna i uppehållsrummet på lunchen. Inte så uppskattat hos IT-snubbarna precis.. Haha. Bästa HG! <3
Jonna lyckades också trycka in nödsignalknappen på hissen så att den fastnade där och slutade inte att larma. Hah, fail!
Jag förstår inte riktigt hur jag överlevde gårdagen utan Hollywoodfruarna! Ett mysterium!! Det fick bli Färjan och Grannfejden istället.

Dagen då.. Fett ovärd!! Åkte till skolan satt och försökte få nått gjort i typ drygt en timma, inte lätt att få något gjort när det går i slow motion att skriva.. -.- Sedan bar det av mot Åby och hoppspecialen. Segt som fan att bara stå och titta på alla andra som red i ett kallt ridhus! Ahh! Vill bli av med den här klumpen på armen snart!! Den är så osmidig! -.- Och jag vill kunna rida, ha vanliga kläder på mig och duscha som vanligt mm! Jävla Börje!

Men nu får man se framåt! Snart lov ju! UNDERBART!! Så fort tiden har gått! Helt sjukt!! Tre dagar kvar till lov i alla fall! Gött! Men det är verkligen höst ute nu! Det går inte att missta sig på det.. Fy fan!

Nu ska jag plugga vidare..
Redovisning och inlämning av nån uppgift imorn som jag inte riktigt har fattat nått av...

PussoHej!<3

slänger in lite bilder också..


Armen.. -.-


Höst..
Chili fick aggera modell.


MUPP!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Vilka härliga färger på höstbilderna! Ful hund dock!! :P

2009-10-21 @ 15:11:52
Postat av: viran

Hahahaha, jag gillar bilden när hunden sitter i rabatten. Jag ser framför mig hur du tvingar ner den att sitta bland blommorna xD xD

2009-10-22 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0