Myskväll tonight!

Ehh..?

Det va fan kallt idag med! Två minus! Fy fan! Men det går väl inte att ändra på det, hösten är här..
Idag har vi jobbat fysiiik! Skrivit labbrapport hela förmiddagen. Det gick ju inge vidare.. Ofta man ska komma ihåg nått som man gjorde för FEM veckor sen! :o
Men det löser väl sig..

Sköööönaste citatet av Linn idag!
"Åhhh, jag känner mig som en stor jävla marshmallows!" 

Haha, bästa nv! Men som Linn sa idag så säger vi mest så för att vi saknar alla andra i klassen så mycket! Fast vi är i och för sig bäst! Vi jobbar sjukt bra tillsammans! Men jättesorgligt att vi inte träffar dom andra så mycket! Vi saknar er hästarna! Emma, Jonna, Viran, Louise och jao alla! Kan räkna upp en låång lista på alla er!
Och tyvärr blir det ingen filmkväll med klassen ikväll heller! :( Jag får mysa med Martina här hemma istället. Och det kommer bli jättemysigt! Jag saknar både Lisa och Martina så mycket!<3 Det blir myyys ikväll gumman!

Nu blir det stallet!

PussoHej!<3


Kommentarer
Postat av: Martina

MYS SOM FAAN!! saknar dig <3<3

2009-10-02 @ 16:04:03
URL: http://tilas.blogg.se/
Postat av: Louise

vi eller ialla fall jag saknar er med.. :(

Men syns på måndag igen. fint att vi får bättre sammanhållning i klassen tycker jag, bättre än förra året ändå :D

2009-10-02 @ 17:31:06
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: emma

saknar er som fan kan jag lova! så tråkigt att bästa klassen skulle bli så delad -.- men wtf. WE WILL SURVIVE :)<3

2009-10-03 @ 11:28:40
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0