Bruten arm..

Hahaha, nu har jag en anledning till att jag inte har bloggat nått!
..har det ganska svårt att skriva..


I måndags när jag åkte hem från stallet med moppen hände det som inte får hända.. Jag drog omkull!
Det smällde till i moppen så jag bromsade in för att se om jag tappat nått och då tar det tvärstopp och jag och moppen flyger! Nått hade antagligen kommit in i framdäcket så det låste sig och tog tvärstopp, eller så var det frambromsarna som cepade sig.. Jaja, ett mysterium.
Det blev i alla fall en helkväll på akuten. Vid typ 1 fick vi åka hem. Då hade jag en bruten vänsterarm i ett jättegipspaket..

I tisdag var jag hemma och knarkade tabletter o sov. I onsdags försökte jag mig på att gå till skolan men åkte hem vid lunch.. Och igår var det Ullared som gällde. Inte kul med en bruten arm! Tanterna var galna! Garanterat galna tantsjukan som är lös! Blev att shoppa sig pank..
INTE bra!! -.-

Och idag var det skolan som gällde! Bästa NV. Vi åkte hiss på fysiken. Mycket roande! ;) Haha.

Ikväll kommer älskoflickorna hit! 100 år sen ju! :o Inte bra!!! Saknar er sjuuukt mycket!!! <3<3

Trots en bruten arm o annat skit denna vecka så har jag mått jävligt bra! Psykiskt i alla fall! Du är bäst!<3

Nu ska jag städa.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Martina

bästa, älskade ni!

2009-10-16 @ 16:47:11
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0