Hösten är här!

Usch vilket väder!

Idag var det plusgrader i alla fall. Men vet inte om jag föredrar plusgrader och regn över minusgrader.. Tror nästan minusgrader är bättre..
Imorse i alla fall fick jag springa till bussen.. Jag ville vänta så länge som möjligt med att gå ut i regnet och sen när jag skulle gå hittade jag inget paraply. Och då började det bli lite panik med att gå till bussen. Jag fick springa ut i garaget och hämta ett skitparaply och sedan kuta till bussen. Jag hann med den! Kände mig ganska lost på bussen för den var typ TOM..! Sen kom jag på att alla kommunalaskolor hade studiedag idag. Då kände jag mig lite lugnare. Hoppas ni sov gott, era jävlar!

När jag kom fram till stan regnade det fortfarande. Jag tänkte ta spårvagnen en hållplats till skolan, men när jag stod och väntade på den kom en spårvagnsförare fram och sa nått om spårvagnsolycka. Innan det hade jag fått ett sms av Noel om att spårvagnen hade krockat med en bil.. Men jag trodde inte på honom.. Eller jag trodde i alla fall inte att det var något allvarligt och att spårvagnen fortsatte att gå. Men inte. Så jag fick gå till skolan i regnet. Hemskt! Det är ju så fruktansvärt långt från söder tull till skolan! Haha.

Matten idag gick bättre än igår. Linn och jag jobbade på jättebra, stundtals.. Och stundtals fick vi små sammanbrott.. Peter var arg på oss idag, i alla fall på mig och Linn.. Haha, men sen får han så dåligt samvete så han ber om ursäkt. Haha, bästa Peter!

Ojoj!
Nu måste jag skynda till stallet! Har ju insläpp idag! Det hade jag glömt! :o

Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0