01.17 - dags för en film..?

Första lovdagen avklarad..

Dagen..
Förjävlig dag!

Den har bestått av depp, Titanic, lite mer depp och sen teven. Blev en promenad med hundarna också som slutade med att jag var dränkt i lera upp till knäna. Och då överdriver jag inte!
Jävla pissväder! Det gör ju inte att man blir gladare precis.. Fy fan!

Imorn ska jag nog ta och sova bort halva dagen. Då slipper jag tänka så jävla mycket i alla fall..

Men nu är jag lite gladare i alla fall, något positivt.

Fan, nu ska jag rycka upp mig! Det är ju lov och jag har fantastiska vänner! Hur blir det imorn brudar? Blir det bio eller filmkväll eller nått? Jag hoppas på att det blir något av det i alla fall! <3

Nu ska jag sova, eller nått..
Blir kanske en film.. En GLAD film!

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0