oplanerat..

Jahapp..

Dagen har jag mest tillbringat i soffan. Det var rätt skönt ändå! Först såg jag Mannen i graven bredvid och sen bar det av till stallet. Och jag reeed Lilly för första gången på tre veckor! :D LYCKA! Sen åkte jag hem och åt mat och kollade på Så som i himmelen. Och sen blev det Project runway och Svampbob.. ;) Haha.

Det var ändå rätt skönt att inte ha någon plan för dagen.. Men så här kan jag ju inte leva mitt liv, så det får nog bli planer framöver.. Alla mina planeringslösa dagar brukar tillbringas i soffan eller i sängen eller  framför datorn eller något liknande. Jag gör aldrig något värt när jag inte planerar.. Och när jag inte gör nått värt eller inte har något att göra så äter jag.. Frukt, kakor, mackor, flingor.. Jao, allt möjligt.. Inge bra! Och nu när jag inte har ridit något på tre veckor heller så märks det att jag inte har haft mycket att göra och inte har tränat eller rört på mig speciellt mycket.. -.- Fy fan! Så nu ska det bli andra bullar!

Planen för kvällen blir nog träna lite nu, sen bastu och duscha. Och sen satsar jag på att gå och lägga mig tidigt!

PussoHej!<3




min häst är sööötast! (: <3
http://tildasofia.webblogg.se/pollar


Kommentarer
Postat av: drika

du tror de syns att du inte ridit va:P Smalis:D<3

2009-11-02 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0