kort uppdatering.

trött. godnatt.

Ojojoj. Har inte tid att blogga nu! Måste sova innan jag ramlar ihop i  en hög och dör!

New Moon var så sjukt jävla bra! Mycket mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på! Tycker verkligen om den nya regissören! Denna film var ju rätt bra gjord! Me like very much! <3

Helgen hos Schlegels i värmland var mycket trevligt! Bilder och mer info kommer nog senare när jag orkar och har tid. (:

Idag var mor och jag på Avantia och prövade hjälmar för fulla muggar! Finfin var man i håret sen! (Y) Kunde inte bestämma mig för någon ridhjälm än.. Kolla in mitt dilemma på min andra blogg. http://tildasofia.webblogg.se/pollar 
Jag hittade i alla fall en moppedhjälm efter mycket provande. En vanlig mattsvart, inget speciellt. Har ju inte tänkt att åka moppe mer än ett halvår till så jag tyckte det var onödigt att kosta på sig nått dyrt och snyggt. Den duger gott så länge! (:

Nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3


längtar efter mina fina flickor! <3


gaaaammal bild. men jag älskar den! <3


Kommentarer
Postat av: Martiina

Älsko! saknar er med ! Måste ses snart, hoppas på party i helgen:)

2009-11-25 @ 16:21:45
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0