SNÖ!!!!

KAAAAALLT!

Idag SNÖADE det! Heeelt sjukt! Okej, det är ju faktiskt november nu.. Men ändå. Snö? Nu? Nej tack! Och det snöade ju inte lite heller! Fick lite panik över detta! Och när jag skulle springa till fönstret i skolan för att se hur mycket det egentligen snöade så ramlade jag ju så klart. Nån hade väldigt olämpligt placerat en datorsladd nära mig. Inte bra. Haha. Fail! Jag slog inte ihjäl mig i alla fall. ;)

Höll dock på att dö av ihjälfrysning istället när jag red. Det va ju nästan snöstorm! Nästan..

Men det va snö i alla fall. Ganska mycke snö också!!

Jag va på utvecklingssamtal idag också. Det gick finfint! ;D Pappa bjöd till och med på bakelse efteråt! Haha. Min nyttighet sket sig med en gång! I måndags svullade vi chips, igår svullade vi också chips -vi fick det i skolan, hade invigning av uppehållsrummet på 7an.- och idag bjöd lärarna på glass och sen blev det bakelse. Hahah! Fail. Det failar också, som allt annat just nu. Fan! Känns inte riktigt som om nånting spelar nån roll längre.. Allt bara skiter sig ändå. Tur att skolan funkar nu för tillfället i alla fall. Men det är ju bara en tidsfråga innan det blir förjävligt där igen. Ahh! Men man ska väl leva i nuet.. Och just för tillfället är det ju rätt okej i skolan i alla fall.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa The host som jag har fått låna av Bella.<3

PussoGodnatt!<3


Kommentarer
Postat av: ludde

det va sjukt kallt att träna idag :P

va görs i helgen då?<3<3

2009-11-04 @ 23:05:41
Postat av: emma

det gick bra på samtalet alltså(; hehe. jag vill också ha ett bra samtal. men nej. faila sönder -.-

2009-11-05 @ 09:04:24
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha, o vi var ju bara ute o vandra i 6 timmar xD Hahaha

2009-11-05 @ 18:04:54
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0