Rött hår.

Så jävla ego!

Dagen. Dagen har varit lite.. udda..
Mysig morgon med Lisa och Martina. Eller okej. Den delen av morgonen jag träffade Martina va inte så mysig. Hon gick upp vid halv 9 och cyklade till sitt stall. Inte så trevligt med tanke på att vi gick och la oss vid 4-5. När jag vinkat farväl till Martina gick jag och sov en skvätt till och sen gick Lisa och jag upp vid 11. Då kollade vi på Bert och åt frukost. Sen åkte hon hem och jag följde med mamma till Granngården för att bära spånbalar.

Nu på eftermiddagen och kvällen har jag spenderat mest tid med min syster. MYS! Vi red ut en sväng tillsammans, inte ofta det händer faktiskt. Tyvärr. Vi hade det supermysigt. Sen åkte vi hem och tog en varsin hund och gick ut och sprang en runda. Trevligt med lite sällskap när man är ute och springer!


Min tanke var att jag skulle gå och sova nu klockan 20.14. Det skulle vara skönt! Men jag slänger nog upp lite ego pics först på mitt röda hår. (;

PussoGodnatt!<3





 





EGOCENTRISK som fan!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg som fan

(du vet vad jag tycker om ditt hår)

2009-11-15 @ 22:09:37
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ego med all rätt, i say

2009-11-16 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0