Stenhuggaren

Nu sitter jag i tvsoffan och kollar på Stenhuggaren, med min nya fina mobil i handen. Jag trivs så bra med den! :) men jag blir så sjukt trött på folk som bara ska klanka ner på andras saker. Fatta att jag är nöjd med mobilen och tycker om den. Visst det kan finnas bättre, men jag trivs med det och tycker om den! Acceptera det eller i alla fall sluta säga massa negativa saker om den. Blir så trött på folk ibland.

Vi kom precis hem från mormor och morfar. Väldigt trevligt hade vi. Jag fick pengar och finaste sockarna av mormor och morfar! Ikväll blir det nog en tidig kväll. Är sjukaste trött!

Nu ska jag kolla vidare på filmen.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0