rummet

pyssel.

Jag pysslade och fixade lite i mitt rum igår. Blev rätt nöjd med resultatet. ;) Längtar efter varmare väder så att vi kan fixa till mitt rum på riktigt! Det ska ju bli ommålat och omtapetserat här inne. Jag tänkte börja med garderobsdörrarna idag, efter stallet. Det ska bli svart och vitt här inne och zebratapet. Har ju redan lite zebratema men nu ska det bli zebratema på riktigt! (: Dörrarna ska i alla fall bli svarta med griffelfärg så att man kan skriva på dom.

Men tillbaka till det jag pysslade med igår. Jag rensade undan allt skräp jag hade på hyllan över sängen och istället fick det bli en skohylla. Det är ju bättre att ha skorna framme så dom syns än att dom ligger i garderoben eller i hallen. Skor är ju snygga! ;)

Före.




Efter.




Nu ska jag pysa till stallet. Blir mer pyssel sen.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så fint det blev. Kunde man få se resten oxå?

2009-12-27 @ 14:16:27
Postat av: Martina

Haha,snyggt (Y)

2009-12-29 @ 14:01:25
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0