psyket nästa.

jag lovar, jag mår bra!

Jag är nog lite sjuk i huvudet. Helt ärligt!
Hur kommer det sig att jag aldrig har ett seriöst samtal på typ msn? Nån gång händer det väl. Och med dom som skulle ta illa upp av oseriösheter.. Men annars är det aldrig seriöst. Det handlar ofta om svampar, gnuer, bävrar och jao.. En och annan svampbob också..

Jag ska nog ta mig en tripp till psyket snart för att se om allt står rätt till. Tvivlar starkt på det. Måste vara släkten och familjen det är fel på. Måste ligga i generna. Ni som har varit i närheten av min familj vet vad jag menar. Och ni som har överlevt nån av våra släktmiddagar vet verkligen vad jag menar!

Staden imorn med Ludde o Jonna. Blir treeeevligt! (: <3

Kanske dags att sova snart. Men nej. Sova är överskattat!

helt klart överskattat.

PussoHej!<3


helt klart normala!








tur att mina älskade vänner är nästan lika sjuka! älskar er flickor! (: <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hmmmmmmmm!!!!!!!!! Jag undrar vad du menar?????????

2009-12-30 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0