.jul?

F u c k !

Jao, vad bra allt går! Kanon! (Y)
Det är jullov snart. skönt! Men har ingen julstämning alls! Inte ett dugg. Jag vill ha sommar. Orkar inte med julen. Jag har inte ens orkat pynta ordentligt i stallet.. Inte pyntat nånstans..

jag vill ha sommar.

jag vill mycket.. men orkar inte rabbla upp allt.

jag borde skaffa mig ett jobb.
Längtar tillbaka till mitt gamla jobb. Det ena i alla fall..



För vad kan väl vara bättre än att jobba med det man tycker bäst om i den bääästa årstiden, när det är varmt och skönt och underbart!

..mitt andra jobb i somras va väl inte det bästa..
 



Flyghavreplockning.. segt som fan. men motion fick jag! (Y) undrar hur många mil jag gick dom veckorna..?

Nu blir det att käka mat framför Ullared. Sen äre väl Grannfejden..? Efter det blir det sängen! Hinner nog inte med nån Greveholm idag. Tyvärr.. "/
         bääästa.

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0