nyår, snaaaaart!

pepppepppeppepppepppepepp

Ihhhhh! Nu laddar jag o Martina på party!! :D Sitter i varsin ende av världen och skriver på msn och lyssnar på samma partylista på spotify och dansar och peppar som fan på imorn! Det måste bli bäst! PARTY PARTY PARTY!!!!
Med nästan alla bästa folk! Kan ju inte bli bättre!!! Har ju nästan alla dom bästa där! MEN Emma, Drika, Bella, Linn o Sanna jag är besviken på er! Mycket besviken! Men hoppas ni får ett fin fint nytt år ändå. Utan mig.. ;P

Nu har jag kanske bestämt mig för vad jag ska ha på mig.. Fan! Hemsk dag på stan idag! Glad att inte Ludde o Jonna lämnade mig i ett hörn där nånstans. För jag var sjukaste sur och opepp och hittade inte ett skit fören i typ sista sekund! Det fick bli ett par paljettleggings på H&Ms barnavdelning. Och gissa vad?! Dom sitter rätt kasst och är dessutom förstora. Men men.. Det var det bästa jag hittade.
Hela min värld rasade ju samman när kavajen jag siktat in mig på kostade 400 spänn! Och det lägger jag inte ner på nåt jag tänker använda EN gång! Fuck!

Det blir inte transautseende imorn utan clownutseende.. Vet inte vad som är bäst.. Men men. Hoppas vi kan ha kul ändå! Det SKA vi ha! Det ska fan bli bääästa kvällen!

sorry, förjävliga bilder. men orkar inte engagera mig..






dessa kläder blire nog. men är inte fixad eller nåt. ska bli massa glitter, ögonfransar och smycken på detta också! ;P

Hoppas på att det blir bra!

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: mawebooo

PEPPPPPPP SOOOOM FAAAAAN!

snyggo.

2009-12-30 @ 21:50:54
URL: http://tilas.blogg.se/
Postat av: drika

sry<3

2009-12-30 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0