mellandagsrea

skooooor! (x

LYCKA! Mellandagsrean är väl trevlig! Imorn blir det staden som gäller! Nyårsoutfit blire att kolla efter. Haha, nyår blir bäst! HH2A ska äga stället. Svarta hattar, flachiga lösögonfransar och glitter! Fan vad vi lär äga! ;)

Nu sitter jag och kollar efter klänningar och skor. Egentligen behöver jag inte köpa mer skor, har redan ett par som var tanken att jag skulle ha på nyår. Har aldrig använt dom nämligen. Tänkte också att jag boorde använda den svarta klänningen jag hade på Maddes fest till nyår också. Har ju bara använt den en gång.. Men vill fan ha nått nytt! Får se om jag hittar nått imorn.

Nått jag har hittat i alla fall är ju så klart skor! På rea också! ;D


dessa var jag ju inne på för ett tag sen. tycker fortfarande att dom är snygga. och nu kostar dom bara 199.


ett annat par skor som är rätt snygga och som man kan ha ute i snön. bra vintersula. 299. dom skulle ha silvriga spännen bara.. ;)


snygga! 349 kronor.


också snygga. 199.


fräcka! gillar modet med nitar! inte på rea dock, 399.

alla skor från
Din sko.

Lättare att hitta skor än klänningar!

Detta är den klänningen som jag får ta om jag inte hittar nån imorn.


Jaja, får se hur det blir och vart detta slutar.

Nu är det väl dags att sova snart.

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0