24 december

Julafton.

Nu sitter jag hos farmor och farfar med mina störda kusiner och min syster bråkande bakom mig.

Imorse blev det julfika i stallet som vanligt. Mys mys! Efter fikat blev det en mysig och upplevelserik ridtur barbacka. Haha, vi red lite halvt vilse och min häst fick dampet, några gånger.. Hehe.


Julfika.


Lillyplutt och jag.


Syster och Neli med pollar


Syster och Neli.

Filmen Kan du vissla Johanna går på teven. Är inte det den sämsta filmen som finns? Hah, varför spelas den varje julafton? Kan det inte vara ett bättre program?
..tydligen inte.

Igår va jag och Martina väldigt väldigt aktiva. Vi gick och tränade och det var riktigt roligt och vi kämpade på ordentligt. Efter det skyndade vi oss hem till henne och där åt vi lite. Sen sprang vi till bussen och så klart så missade vi den precis. Det är ju nått vi har blivit kända för. Heh.. Då fick vi springa till Söder tull för att så fort som möjligt hinna med 119 till himmelstalund.


Jag och bästaste Martina! <3<3


Den sköna instruktören Emma och hennes nissar. (;

Tillslut kom vi fram till ishallen, men väl där fick vi inte åka inne. Hockeykillarna höll på att åka inne i hallen så vi smet ut till bandyplanen. Haha, busiga var vi. Vi var helt ensamma på hela planen! Härligt! Efter att vi hade åkt i typ en och en halv timma åkte vi hem till Martina. Vi var helt slut vid det laget och somnade båda två i sängen med en gång! Sen tog jag sista bussen hem och somnade gott i min säng.

Nu ska det svullas julmat, julfika och godis. Ojoj. Känns bra att vi brände lite igår så att man kan äta lite utan att få skuldkänslor. ;)


släkt


kusinerna.

Nu är det väl dags att umgås med släkten.

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0