JULLOV!

JULLOV! Holy fuck! Underbart!

Känns inte som om det är jullov nu! Känns skumt. Men skönt!
Jag har tillbringat dom två senaste dagarna ute i kylan eller inne i ett kallt ridhus. Det är sjukaste kallt ute nu! :( Usch påt! Och mycket snö har vi också. Lite trevligt måste jag väl erkänna att det är. Men ändå. Kallt som fan!

Jag är helnöjd med våran avslutningsshow. Absolut! Bästa klassen liksom som löste allt tillslut! Bästa!<3

Kvällen tillbringades mestandels med Jonna. Vi träffades på stan först  och då gick vi o käkade på chicken kebab och sen kom Linn och Louise. Då gick vi och såg 2012. Mycket mycket bra! :D ..men. världen går snart under! Ingen tvivel på det. Men inte just 2012 kanske.. men snart!
Jonna och jag blev värsta djuuupa efteråt. Vi satt på donken och fiskade på sjukt djupa vatten när vi diskuterade.. när vi diskuterade, typ allt.  allt mellan himmel och jord typ. Eller längre. Allt mellan jordens inre till typ universums slut. Haha. ao, djuuupt vare!
Mår fan psykiskt dåligt för att jag inte kan fatta hur allt hänger ihop. Herre gud! Vad lite man vet egentligen. Jag får huvudvärk bara av att tänka på hur stort allt är! Shit! Ao, men okej. Nu räcker det med djupheter för idag. Deckar snart tror jag. Är sjukaste trött..

Nån som jag hade tänkt att gifta mig med i alla fall innan världen går under, om det nu inte var så att den jäveln gick och dog, va Sasha i filmen. snygg, snygg. Snygg! Spelades av Johann Urb.

snygg.



Okej, allvar nu då. Jag spyr på folk som inte tvättar händerna efter att dom vart på toa! Både tjejer och killar! Gud! Det är disgusting!

jao. det var det enda allvarliga jag hade. Nu ska jag sova. Imorn blir det nog skridskorsåkande med Martina! (: Myyyys! <3

PussoGodnatt!<3


Kommentarer
Postat av: Madde

haha Jonna xD fiska hon riktigt djupt nu xD ha ett riktigt bra jullov gumman =) <3

2009-12-19 @ 14:47:06
URL: http://silverdiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0