mys i norrköping

Dagen.. ovärd. feeeett ovärd!

Eller okej, bara den delen där man var tvungen att släpa sig upp ur sängen, den delen där jag missade bussen, den delen där vi satt i skolan och bara tjatade och klagade på att vi ens var tvugna att gå till skolan, den delen var feeetaste ovärd!
Men dagen bev bättre. Blev att gå i skolan till 10. En timma av den tiden gjorde vi något som kanske var lite småvärt.. Lärarna bjöd på ett luciatg. Söta var dom! (Y) Sen vart det staden en sväng med Drika. Trevligt! Sen hem och lata i soffan och sen blev det Mysteriet på Greveholm. Haha, bääästa julkalendern! (; For sedan till staden och nu sitter jag här i Martinas säng hööögt över norrköping! Myyyyys! Allt är underbart FÖRUTOM att Håkan Hellström spelas på spotify! Fy fan! Karln kan ju inte sjunga! -.-

Imorn blir det födelsedagsfirande av pappi, som btw fyller år idag och kom hem från Indien idag! (: GRATTIS GRATTIS FAR som blir en oooold man today! <3

Nu är det väl snart dags att sova skulle jag tro. Håller på att ramla ihop i en hög, är sjukt trött! Och det är Chilis fel! :o Hundjäveln tar upp hela min säng och har gjort det hela veckan! Jag får ju inte plats. Lååågt!

Jaja

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0