bästa<3

best friends.

I säng klockan halv tre igår. Bra jobbat! (Y) Martina somnade ju så klart före Lisa och mig, som vanligt. haha. Idag blir det firande av far, gå på mors konsert och rida.
Rätt gött, men hellst skulle jag bara vilja gå och sova. Eller kanske ligga kvar här i Martinas säng och kolla på en film, typ Herkules. ;) Igår såg vi på I taket lyser stjärnorna. Den var bra! Har ju läst boken och den va ju också sjukt bra! Får lust att läsa om den igen.

Trevligt trevligt att få spendera gårdagskvällen, natten och förmiddagen med mina fina flickor! (: <3 Vi får ALDRIG tappa kontakten! Då dör jag! Det hemskaste är ju att jag vet att det kommer bli så.. Efter trean kommer vi alla flytta iväg från Norrköping till olika delar av världen.. Fan. Det gör ont av att bara tänka på det! :( Puss på er mina bästa! <3

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Jag

best friends.

2009-12-12 @ 15:32:49
URL: http://tilas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bästa vänner, föralltid.

2009-12-12 @ 19:03:53
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0