aktiva. som fan.

trööööööööött! som  fan.

Nu är jag verkligen skittrött!
Gårdagskvällen var riktigt trevlig. Och den blev precis som vi planerade.. ehheh. Vi missade sista bussen hem, men som tur va fick vi sova hos Philip. (:
Måste bara säga att mitt nya favoritprogram är Extrema explosioner på Discovery. hehehe. Eller nått, ja. haha. - ehm, internskämt. (;
Martina och jag gick upp vid typ 6 imorse och tog bussen till husby. Martina somnade i min säng och jag åkte till stallet för att hovslagaren kom.  

Kvällen har spenderats men Martina, igen.  :D Vi var så duktiga och gick till gymmet och körde latinodans och sedan tog vi en sväng på löpbandet. Duktiga flickor vi! (Y)

Imorn blir det tidig uppstigning igen! Upp klockan 8, till stallet, rida Lilly, rida Benjamin, hem och duscha, in till stan till Martina, gymmet igen och sen skridskoåkning. Tar sedan sista bussen hem och sen är det julafton. Ojoj. Fullbokat schema.
Btw, sjukt att det bara är en dag kvar till jul nu! :o Känns skuuuumt.

Nu ska jag sova! Det behöver jag!
Men detta blir första natten utan Martina sen i lördags. ;o hehe, ojoj. Hur ska jag klara mig?

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0