25:e

stääädning

Hemma från farmor och farfar nu. Hade det väldigt trevligt igår! Ikväll blir det firande hos mormor och morfar istället. Men först måste jag städa mitt rum som ser helt förjävligt ut och rida pollehästen.
 
Det regnar idag. Usch usch! Tycker faktiskt att snön kunde få ligga kvar ett tag till.. Det är ju rätt mysigt med snö, ibland. Till exempel var barnen ute igårkväll och åkte påse och Macke testade sin nya snowboard. Det kan man inte göra utan snö. Jag fick dessutom tillfälle att leka lite till med min nya mobil. ;)
Det som är mest irriterande med ny mobil är att nästan alla nummer är borta. Segt som fan! Så skicka gärna era nummer gott folk! (:


syster


macke. hehe, o chili


Sen vart det julklappsleken som gällde. För mig gick det ju verkligen KAAANON! ..inte! Fick inte par en enda gång, så jag fick inte välja ett enda paket. Haha. Vad är oddsen på det liksom? Herregud!
Men sen i slutet fick jag välja ett paket i alla fall utav den som hade mest. Haha. Det fick bli Familyfresh duschkräm. HAHA! (Y) Bästa paketet! ;)




paketlek

Nu är det städning av rummet som gäller!!

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0