Vilket röj!

Dööööööd!

Nu ligger jag i soffan, halvdöd! Var i skolan en sväng idag för att hämta lite grejer. Denna vecka går vi bara tre förmiddagar i skolan och resten av tiden jobbar vi hemma. Det är väldigt bra, för jag har åkt på en riktig förkylning. Typ svininfluensan eller nått.

Det var ändå fett värt att åka till Skogsröjet även om man inte mådde 100 innan och definitivt inte mådde bättre efter. Men gud vilket jävla drag!!

Först när vi kom dit möttes vi av en blöt och geggig tältplats, fullt med massa slizare. Vi hittade en hyfsat torr plats och satte upp tältet där. Jag är så pro på att sätta upp tält alltså. Hihi. Och vilken tur vi hade att vi har Ludde! Annars hade vi inte haft något tält.
När vi hade satt upp tältet och gjort oss hemmastadda tog vi en promenad runt på området och kollade läget. Sedan träffade vi våra nya grannar, som visade sig vara ett roligt gäng från Falun.
Kvällen gick snabbt, lite för snabbt! Vi träffade många roliga folk och hade det skitkul! Jag skakade hand med sångaren i Melody club och höll på att dö i publiken till Hardcore superstar! Som vi btw fick igång att sjunga! Vi är ju rätt coola! Jag har kommit på att det är rätt bra att vara kort ibland. Det är inte bra att vara kort om man står mitt i ett publighav. Men det är bra om man lyckats ta sig fram till staketet och kan ragga på någon så man får stå framför. Då säger man bara: Kan inte jag få stå framför dig? För jag är så kort och ser inget här och du ser ju över mig... (A) Det funkade varje gång! Både på Johnossi och Lillasyster.
Lillasyster var ju absolut kvällens höjdpunkt! Dom är ju så sjukt bra live! Och dessutom fick jag en kram av alla i bandet!
Natten var jobbig. Sov inte ett skit! Kunde inte andas, frös halvt ihjäl och slizarna vid lägerelden lät alldeles för mycket! Vi gick i alla fall och la oss vid femtiden, då var vi fem stycken i tältet. Jag, Tuva och Lisa + två av våra trevliga grannar, Hugo och Erik. Dom var fem stycken Falunsfolk, Nils som var alldeles för full, Calle som höll koll på Nils, Adam som deckade vid elden med slizarna och så Hugo och Erik.

När jag kom hem igår var jag i stort sett död! Jag la mig i soffan och somnade med en gång. Jag sov ungefär från klockan två till klockan sju! Det var skönt.

Nu ska jag gå och dö lite till!

PussoHej!<3

..
btw, gud vad jag är glad att jag har så bra kompisar! <3 och dessutom att en av kompisarna har en syster och en stefan som är riktiga änglar! puss på er!

Här kommer lite bilder från lördag kväll och söndag morgon.


Först har Melody club.


Och här är Hardcore superstar. Jag trodde nästan att jag skulle dö i publikhavet.


Hardcore superstar.


Och här har vi Johnossi.


Johnossijohnossi!


Saxon, som garanterat gömde sina rullatorer bakom scenen!


BÄSTA LILLASYSTER!!!!!


Drag hela spelningen!!


Umbrella, som tillägnades alla tjejer i publiken!


Luddes tält, vart lite skevt under natten...


Tältplatsen åt ena hållet när inte så många hade åkt..


När lite fler hade åkt..


Jag tycker synd om dom som ska städa!!


Samma plats när många hade åkt. Precis innan vi stack.


Avslutar med en bild på Tuva och Lisa. <3


Sorry för bildkvaliten, mobilen.. ;)
Kan komma mer bilder från kameran en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

FAN VAD KUL MAN KAN HA! <3

2009-09-01 @ 15:09:59
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0