SKOGSRÖJET!

SKOOOOOOGSRÖJET!!!

Nu sitter jag här och väntar på att Lisa och Stefan ska komma. För då bär det av till Rejmyre.
Jag mår stjärt idag! Ont i hela kroppen för att jag blev påsprungen av en häst igår och halsen och huvudet är helt fucked up och jag börjar bli förkyld som ett as! Men det ska väl gå! Jag har knarkat tabletter, voltaren gel, te och c-vitamin nu, så jag hoppas att det ska bli bättre. Jag har alltid sån otur att jag blir sjuk precis när man ska göra nått kul. Fast denna gång får jag väl skylla mig själv lite... Detta fick jag ju trotts allt när vi var ute och tältade i onsdags och torsdags. Det är inge bra att vara vaken hela natten med NUTare.. 

Klantig som jag är glömde jag dessutom mitt tält i skolan igår.... Så igår när jag kom på det fick jag panik! Men som tur var fick jag låna min älskade kusins tält!! Ludwig, du är räddaren i nöden!

Nu ska jag inte klaga mer! Jag har ju faktiskt en fantastisk kväll framför mig!
Lyssnar sönder Lillasyster nu.. Underbart att få se dom ikväll! XD

Fick just ett sms av Lisa. Dom åker från Gårdeby nu och kommer om tio minuter! (:

Nu ska jag pysa!
Det ska bli så jäääävla kul!!!! Synd bara att inte Martina kan följa med! Jag saknar dej gumman!! <3

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0