Födelsedagsmys!

Sitter fortfarande hos Martina...

Klarsjön igår var toppen! Det var proppfullt med folk. Vi lyckades hitta en solig plats vid vattnet inklämda mellan några nördiga killar som snackade housemusik, en tuttvisande gammal klasskompis, en flodhäst och en familj med extremt jobbiga ungar.. MYYYYS!
Det var varmt och skönt i alla fall. Och jag gillar verkligen långhåriga metalisar som badar...

Idag då.. Snart ska vi, jag och Martina, pysa hem till mig. Och senare kommer Lisa! Vi ska ha lite födelsedagsfirande för mig. Det ska bli såååå mysigt!
Med Martina leker jag ju med mest hela tiden nu för tiden. Men inte med Lisa som sitter fast i en stad låååångt borta.. :( Jag saknar henne! <3
Men ikväll så!!! Och IMORN!!

Imorgon bär det av till Liseberg med  Lisa och Martina och Lisas underbara syster och pojkvän! YAY! Och jag fullkomligt ÄÄÄÄLSKAR Annas bloggnamn - http://lila.gnu.nu/

Nä, nu ska jag packa ihop mina grejer och hjälpa Martina med hennes livshotande problem..
HON HAR GLÖMT ALLT SMINK HOS SIN FAR!!! :O

PussoHej leverpastej! <3


Dagens bild blir på sötaste barnen, Moa och Alicia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0