Sörpingsmys!

Nu sitter jag här hemma hos Martina!

Martina är borta... Nickelodeon låter i bakgrunden. Moa och Robin ligger i soffan, Moa sover. Malin och Stefan och Alicia är i Sörping.. Och jag sitter här. (: Jag trivs här! Jag ska nog flytta hit!

Martina och jag var också nere i Sörping en sväng. Det var mysigt! Vi åt glass, drack cola och kollade på några stockholmsfjortisar som badade. ....nakna! Och en tysk som smygfotade dom..
Spännandespännande.. Att så mycket kan hända i lilla Sörping!
Men det var inte allt! I en buske vid Smultronstället skrek ett mystiskt djur.. Eller var det en människa? Och när vi skulle åka hem kom det först en lös hund springande, utan någon ägare i syne! Och tre sekunder senare kom en igelkott springande.
Martina vart alldeles till sig! Hon tog av sig moppehjälmen och sprang efter igelkotten. Han sprang in under en veranda.. Och jag tror nästan att Martina var på väg att krypa efter.. Men hon ångrade sig i alla fall i sista sekund! ;) När vi sedan kom iväg skriker hon nått om att hon aldrig har sett en igelkott röra sig och att dom kan springa så fort! Hon är söööööt! ...och knäpp! (X Men jag älskar henne ändå!!! <3<3

Nu har jag hittat Martina! Hon var och sprutade in lite botox i läppen!
BOTOX! (Y)

PussoHej leverpastej! <3

Langar nu lite Sörpingsbilder. Tyvärr inga på stockholmsfjortisarna.. ;)


Bara för att Martina är så söööööt!
Vatten är bra! Det ska man dricka ofta och mycket! (Y)


Sen vart vi så fruktansvärt sugna på korv när vi såg den här skyllten! ;O



Alkis-Martina sitter i slussen och dricker!!
...cola!



Botten opp!

Kommentarer
Postat av: alkis-Martina

HAHAHA!

älskar dig gumman fasst du är lite störd!

springande igelkottar är sällsynta.

jag är osminkad.

2009-08-09 @ 00:35:33
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0