Sova ensam..

Nu är jag tröött!

Efter alldeles för några timmars sömn och ansträngande shopping, mopedåkning i regn och hoppning av liten pålle i regn så är jag trött! Jag måste börja ställa om mitt dygn nu.. Skolan börjar ju på tisdag och mitt dygn är helt skevt! Att vara uppe till 3-4 och sova till 11-12 är inge bra..

Shoppingturen med älskade Martina gick i alla fall hyfsat.. Det börjar bli riktigt urplockat nu i butikerna. Jag hittade i alla fall ett linne/tunika/klänning, ett brett lila bälte och ett armband på H&M. Bilder på sakerna kommer imorn, för jag orkar inte med det nu.. Men tror att kläderna kan funka bra till morgondagens party!

Frågan är hur jag ska klara mig inatt!?! Martina sover inte hos mig inatt och det känns jättetomt och tråkigt! <3

Jaja.. nu måste jag verkligen sova! Party imorn! Måste ju ladda upp mig! (Y)

PussoGodnatt! <3

Langar en bild på mig och Martina nu, klädbilder kommer imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0