Vill ha..

Mätt och belåten!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och soova! Och det är något jag har längtat efter.

Men först tänkte jag visa lite bilder på några fiina små saker jag vill ha.
..inga skor denna gång! ;)



Den översta är ifrån ONLY.com och dom tre understa är ifrån NELLY.com. Ja tycker att alla fyra klänningarna är jättesöta och skulle gärna vilja ha dom, om jag hade råd.. Kanske nån gång..

Jag kanske ska säga att det gick bra på tävlingen idag. Lillan skötte sig fint som vanligt. Det vart ingen vinst dock, men placering.

Nu ska jag gå och sova!

Det blev som jag sa förut, en fika på stan imorn med BÄSTA Martina! Jag är glad att jag har så bra kompisar! Ni är underbara! <3

PussoHej gott folk! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är bäst!

Snygga klänningar alltså!

2009-08-24 @ 22:17:42
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0