Fullt hus..

Jahopp, nu sitter jag här hemma efter att ha slängt ut allt folk.

Festen igår sög lite smått.. Förra året var det ju så kul! Men iår började det ganska illa. Frans och Barnta skulle sova hos mig och tanken var att dom skulle vara med på festen. Men dom fick inte komma in! Vi visste i och för sig att det var för mycket folk där och så, men vi trodde ändå inte att det skulle bli något problem med att dom skullle få komma in.. Men inte..
Vi var i alla fall kvar på festen ett tag. Medan Frans och Barnta tog en promenad i byn och sedan smet dom hem till mig. Där blev dom fint uppvaktade av tre stycken 15 åringar! Haha. Ellen, Neli och Elin tyckte att det var trevligt med besök från två stycken good looking 17 åringar och uppvaktade dom hela kvällen tills vi kom hem runt 11.  Dom spelade playstation och drack läsk och åt chips. Inte det som var planen för kvällen kanske om man kollade på Barntas påse med öl och cider i.. Men jag tror dom hade det rätt trevligt ändå.
Ps-spelandet fortsatte tills klockan var runt halv 4.. Under tiden hade Elin, Johan och Henke åkte hem med deras föräldrar. Mor o far hade nämligen folk hemma också. Så det var verkligen fullt hus här!
Ellen och Neli gick väl och la sig runt 3. Och vi kom väl i säng vid 4 kanske.. Men somnade gjorde vi inte fören klockan var runt 5, efter några skrattanfall och efter att Frans och Barnta äntligen var tysta! Tillslut när dom slutade blinka med ficklampan och stängde munnen i tre sekunder somnade alla som klubbade sälar..

Uppstigningen vid 12 idag kändes jobbig.. Jag tror alla sex hade sovit ganska bra. Jag hade i alla fall sovit gott! Det var mysigt att ha båda mina älsklingar hos mig plus lite bonuspers! (Y)

Inatt blir det att dela rum med älskade Lina som är här på besök för att Sven o Madeleine ska på Anna Fredheims 40-årskalas. Så Lina och jag blir ensamma här ikväll, MYYYS! Vi får väl se om vi åker en sväng till festen och våldgästar lite.. Hihi..

Jaja, snart kommer Lina hem igen, då ska vi pysa till stallet.

PussoHej! <3

Langar bilder på nattgästerna.. Vart inga kort från festen..


Ett charmigt gäng i soffan!


Lisa och Jesper som är lite trötta..


Frans och Barnta, sweeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0