Bilder från Rix fm.

I'm tha matchmaker!

Jag lyckades para ihop dom! Gud vad jag är bra!
Datorn och mobilen är vänner nu. Kanske till och med mer än vänner..

Här kommer i alla fall lite bilder från gårdagen.

Rix fm-scenen i Norrköping.
Vi stod nästan längs bak först, men vi arbetade oss framåt. Vi träffade många roliga folk, men dom flesta man såg var ju fjortisar... Det är hemskt att världen ska vara så invaderad av fjortisar.
Vi såg två små pojkar som var i 10 årsåldern och dom måste ha blivit hjärntvättde eller nått, för dom var så fjortisklädda! Dom hade tofsar hela benen och byxorna var så snurrade och nerdragna att krakarna knappt kunde gå! Fy fan..


Det var när Måns kom som hela publiken kom igång.
Det började lite smått när Agnes sjöng. Hon var precis före Måns, men när han kom in på scenen så blev publiken helt galna!


Här har vi EMD. Alla tjejer i 13 årsåldern blev helt galna när dom kom.. Inklusive en kvinna som var kanske 40+ som stod bakom mig.. Hon skrek: Jag ÄLSKAR dig Danny!!"
Ojojoj...

EMD igen..


Och EMD.. Vi stod nästan ända framme vid scenen när dom sjöng.. Tyvärr var dom sist ut, så vi fick inte njuta så mycket av våran bra plats..
Det blev en spurt fram när pojkarna gick av scenen och ner till publiken. Folk blev som galna, men det skulle jag också ha blivit om det var mina idoler som stord där.. ;)

Nu ska jag nog fixa mig lite inför kvällen..

PussoHej! <3

..sorry för bildkvaliten, mobilkamera.
Bilderna från min kamera kommer nog upp imorn och då får ni förhoppningsvis se lite bilder från ikväll också!
        pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0