Kärlek! <3

Hihihihihihi!!! Mina gullebävrar är sötast! <3<3<3

Jag fick följa ett snöre.. Och fick små ledtrådar på post-it lappar..

Här kommer bilder..


Första lappen.. "Inte gul som en savann."


Snurra snöre.. Tog lång tid.


Mera snöööre..


Andra lappen. "Inte grön som en skog."


Tredje lappen. "Det finns gnuer i savannen"
 

På väg från fjärde lappen. "Det finns bävrar i skogen"


Femte lappen. "Gnuer och bävrar har inga kläder..."


Sjätte lappen. "Någon som har kläder är Glenn. Han är röd."


Morris ville hjälpa till och snurra upp tråden. Men det slutade med..


..att han trasslade in sig i tråden vid den sjunde lappen. "Dick har också kläder. Han kan vara sexig.."


Åttonde lappen var i ett träd. "Kan du vara lika sexig som Dick?"


Jag hittade ett paket i busken..


Morris tyckte också att det var spännande..


Skor...?


Thihi! Sexigt!

 
Nu blir jag lätt lika sexig som Dick med dessa sexiga underkläder!!!


Alla lappar var så söta!


Puss på mina sötaste vänner!! Jag älskar dom! <3
Nu ska jag vara lite social..

Lisa och Martina sitten nu i sängen och kommenterar folk i skolkatalogen. CHARMING! <3
Och Martina fick nyss kramp eller nått. För hon kastade sig ner och skrek nått.. Konstiga människor! (X

Kommentarer om någon i skolkatalogen:
Lisa: Conversen står ju snett..
Martina: Det kan ju inte vara hennes skor..?
Lisa: Hon kan ju inte ha en av varje...?
Martina: Konstigt..


PussoHej! <3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAH! Lätt att du blir lika sexig som Dick! (jag har hört om era Dick-skämt ;D MOhahahha)

2009-08-11 @ 21:32:55
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sexi, skulle vilja se dom på ;) o ta av dom ;;

2009-08-13 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0