Skor! <3

Har precis tagit ett kvällsdopp i poolen! Det var jätteskönt! 24 grader. (:
Innan det var jag iväg o hoppade med pållen. Det gick bra, men var asvarmt!

Gick ju som sagt på stan med Martina förut idag. Och Lisa joinade oss lite senare också.
Det blev endel shoppande. Bilder på det kommer senare. Men bland annat blev det ett par döööösnygga skor! Och Martina hittade äntligen sina skor som hon har letat efter i hela stockholm.. Men sen vart hon osäker på om hon skulle ha dom eller inte.. Hon tyckte dom var för lika ett par andra hon hade. Men jag tycker att hon skulle ha tagit dom! Dom är grymt snygga! Men hon blev även kär i skorna jag köpte. Och det kan jag förstå! JÄTTEFINA!
..Så nu får vi se om vi kommer med likadana skor då. Hihi.

Vi var btw tvillingar idag på stan.. Vi hade nästan exakt likadana kläder. Måste ha sett kul ut! XP

PussoHej hörs snart igen! <3


Skorna jag köpte idag. 499 på Din sko







Skorna Martina letade efter och hittade.. 399 på Din sko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0