Första skoldagen.

Första skoldagen avklarad!

Det var bra i skolan idag! Riktigt kul att träffa allt folk och så. Schemat var helt okej och jag hoppas att mina iv-val löser sig! Det verkade så.

Efter skolan gick jag på stan med Martina. Hittade ett par snygga skor, igen.. Men jag köpte dom inte.. Jag ska gå och lägga undan dom imorn, så får jag fundera lite på det.. Men jag köpte i alla fall ett par svarta tajta jeans och några svarta armband.
Sen fick jag stressa som en bäver för jag skulle på hoppträning som började klockan 7 och jag glömde helt bort tiden och kom på vad klockan var klockan halv 6.. Men jag hann i alla fall, med god marginal! Och Lillan gick som en klocka, som vanligt!

Nu är det väl dags att sova, skola imorn..

PussoGodnatt! <3


Dagens köp..



Skorna jag hittade..
Det som är gött med dessa skor är att dom har kilklack, och det är ju så skönt att gå i. Skulle kunna tänka mig att ha dom här till vardags.. Men får se hur jag ska göra med det..


Kommentarer
Postat av: Annisen

Jag tycker att det är synd att vi inte har samma skostorlek ;D

2009-08-19 @ 09:49:23
Postat av: KÖP!KÖP!KÖP!

KÖPKÖPKÖP

2009-08-19 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0