Sommarkväll i skokartongen!

Kom precis hem från Ludde nu.

Det var skitkul!! Riktigt lyckad kväll! Jag trodde att det skulle vara lite rörigare och att mer folk skulle komma och att folket inte skulle vara så kul. Men det var typ bara bra folk! Några fjortisar dock, men dom finns ju vart man än vänder sig... Så det är ju svårt att undvika dom..

Dagens klädsel blev det jag köpte på H&M igår pluss nya skorna. Dom är så sjukt sköna alltså! Jag skulle kunna ha på mig dom hela tiden!

Nej nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn. ...IGEN!
Tävling på Skärlunda med pållepluttan imorn..
PussoGodnatt! <3

Kommentarer
Postat av: ludde

puss påre tack att du kom<3<3 lycka till på tävlingen:)

2009-08-08 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0