Skiiiiiiit!

Fy fan!

Är helt sjukt trött! Steg upp vid 11 idag, sovit i ca 6 ½ timmar. Familjen Schlegel åkte hem åkte hem vid 1-2 nån gång.. Och jag har suttit här hela dagen, typ... Var uppe i stallet en sväng men hästskrället hade trampat av sig två skor så det var bara att åka hem utan att rida...
Så nu sitter jag här. Utan något att göra.. Och att hitta på något orkar jag inte heller. Har försökt spela lite gitarr, men det bara skiter sig.. Har försökt redigera bilder, men det är för jobbigt.. Så jag sitter här och gör inte ett skit!!!
..Jo, det jag gör är att ha ångest för att skolan börjar på tisdag och snoka runt på facebook och på olika bloggar utan att hitta något som är av intresse..

Ikväll måste jag verkligen gå och lägga mig tidigt!! Annars kommer jag vara död när skolan börjar!

Jaja..
PussoHej leverpastej! <3


Här kommer en bild på mig o världens sötaste unge Moa!

Haha, jag tycker det ser ut som om jag tänker:
"Oh jävlar, vart ska jag gömma liket?!?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, vad söta ni är!

2009-08-17 @ 17:20:30
URL: http://rosa.gnu.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0