Shoppashoppashoppa!

Känslan av att ha mycket pengar att kunna shoppa loss för är underbar!

Den känslan kommer ganska sällan till mig.. Men idag var dagen!
Efter en sommar med sommarjobb och födelsedag har en och annan slant trillat in på mitt konto! YAY!
Så idag slog jag på stort!

Började med två toppar från Carlings. En tubtopp och en halterneck.




Sen köpte jag en bh för 49.50 och en läpppenna på Lindex.





På Gina tricot köpte jag ett vitt vanligt linne, sånt går alltid åt!



Och på H&M köpte jag ett svart bälte och ett vitt linne med svart text på och, tro det eller ej, en svart kjol! Jag har inte köp en kjol sen typ till skolavslutningen i 7:an.. Men jag har spanat in lite kjolar på sista tiden och i Stockholm testade jag en underbart fin kjol på Weekday. Och på H&M hittade jag en liknande.
..Och ärligt talat är det den där skitsnygga kompisen jag har som fick mig att köpa den! Tack Martina! <3

 



Till vänster: Gina tricot-linnet, H&M kjolen och H&M bältet
Till höger: Tubtopp Carlings, H&M kjolen och bältet som ingick i kjolen





Och såklart så köpte jag dom här gooodingarna på Din sko också!





Nu ska jag sova! Är dödstrött!!
PussoGodnatt folks! <3

Extara puss till mina underbara flickor!! Jag älskar er! <3<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Verkligen skitsnygga kläder blev det ju!

älskar er!

2009-08-07 @ 13:36:55
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0