Paniiik!

Koooorv..

Nu ska jag sova!
Dagen har vart bra.. Men orkar inte berätta nått.
Imorn åker jag till blacka och tältar! Pepp som fan! Nu ska jag sova. Har massa kvar att packa men orkar inte med det nu.. Det tar jag imorn..

Jag har lite smått panik nu också. Det är skolfoto imorn! Jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag har bara allmän panik! Jag hatar skolfoto! Jag blir ändå aldrig bra på kort så det är bara en plåga!

Jaja, nu ska jag sova! Ska bara kasta lite kläder som har tvättats i torktumlaren först.

PussoGodnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mawe

ljug lite till då, du blir ju alltid bra på kort!

puss på dig!

2009-08-26 @ 18:30:46
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0