No shoes!

Jahopp.. Inga skor idag.

Nu sitter jag här hemma och har precis sett på Top model och Project runway och ätit lite. Nu ska jag snart pysa till stallet.

Det blev inga skor idag.. Tyvärr! 38an var för trång och 39an glappade.. Segt! Jag tyckte verkligen dom var snygga!
Man kan ju i och för sig ha sula och sånt i. Men det känns onödigt att lägga ner 500 spän på något som ändå inte är bra.. Jag la i alla fall undan 39an så jag kan gå in imorn o känna lite på dom. Jag vill verkligen ha nya skor till hösten! Så det får väl bli en skojakt snart.

Ikväll kommer Martina hem från Sthlm, där hon har vart på plåtning. Och med henne följde min skor, dom senaste jag köpte.. Så nu har dom gjort sig en resa i alla fall.
Imorgon är det Rix fm-festival, brudarna i klassen sa att dom skulle med dit, så vi får hoppas att vi blir många! Martina och jag ska dit i alla fall. Inget bra folk som uppträder menmen.. Det är ju gratis! (Y)

Jaja.. Nu ska jag pysa..

PussoHej! <3
...hörs ikväll, då får ni bilder på The look of today.   pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0