Hemlisar...

Hemma....!

Nu är jag hemma igen! Lisa och Martina sitter här i min soffa nu och är väldigt hemlighetsfulla! Jag får inte lämna rummet och absolut inte gå ut.. Man kan ju undra vad dom håller på med...?

Jag känner mig lite utanför.. Dom fnissar och viskar men jag får inte höra! Dom tar dessutom slut på alla mina små söta post-it lappar!!

..men dom är söta! Och jag trivs med att ha dom här!


Lisa: Kan du inte skriva.. *viskviskvisk*
Martina: Va?
Lisa: *Viskviskvisk*
Martina: Hihihihi, det blir asbra!


Lisa: Det är viktigt att vi sätter dom i rätt ordning!
Martina: Ja, hihihi...


Nu pös dom iväg!
Lisa: Tilda, du skriver blogg va?
Jag: Mmm
Lisa: Bra! Fortsätt med det!

Jaoo, jag får väl sitta här och vänta tills dom kommer tillbaka.
Langar en bild på sötbarnen i soffan så länge.

PussoHej! <3


Kommentarer
Postat av: drika

Du kan ju få göra en blogg till mig;), din var ju fin döö:)

2009-08-10 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0