En ny dag

God morgon!

Uppstigning vid 06.20 idag. Har varit uppe i stallet och släppt ut pållarna. Och det är redan otroligt varmt! Klockan är straxt efter halv 8 och det är redan upp mot 23 grader. Det här blir nog en varm och skön dag!

Nu har jag precis ätit frukost och ska gå ut och lägga mig i solen och sova en stund. Det är bra att sova i solen, för då bättras ju brännan på utan att man behöver tänka.. Annars är inte sola riktigt min grej.. Att bara ligga stilla och stekas känns lite... för tråkigt.. Bada är mer min grej!

Annars vet jag inte riktigt hur dagen ser ut. Ska kanske åka in till stan sen och hämta mina skor som är inlämnade på omklackning. Och den högra såg verkligen förjävlig ut!! Jag är ju så skev i den foten! Jaja..
Och ikväll kommer Lisa och Martina och då ska vi dra till kusinvitamin på partypaty! (Y)

PussoHej leverpastej! <3

Kommentarer
Postat av: Annisen

Jag då???? Jag var också uppe tidigt och släppte ut pållarna!;) Vilken fin blogg du har gjort! Du är superduktig!!!!

2009-08-07 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0