12 april

Eftersom jag är så kass på att uppdatera så har jag missat att lägga upp bilder på allt jag köpte i Scandinavium. Kan ju säga att det sprang iväg ganska många tusen där...

Kan ju slänga upp lite bilder på några av grejorna jag köpte.


Pikeur Gotha Softshell tävlingskavaj. 3000 kronor, ord. ca 4000.
(Köpte en svart.)



Kingsland Jessica. 1100 kronor, ord. ca 2500.
(Köpte bruna och helskodda.)


Sprenger Bow Balance. 1500 kronor, ord. ca 1800.



Roeckl Ridhandskar. 300 kronor, ord. ca 350.

Bara en bråkdel av allt jag köpte. haha, några tusen sprang iväg som sagt..

Ikväll blir det hoppisträning med Lilly!! Weeii! Som jag har längtat efter att få hoppa riiiktig häst igen! Har ju bara hoppat ponny på senaste tiden. Hoppas hon sköter sig! Hon kommer nog tycka att det ska bli riktigt roligt!

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0