11 mars

Värdelös bloggare! kommer att fortsätta vara det, tyvärr..

Kan ju i alla fall meddela att på den här tiden har Lilly både hunnit komma igång, bli halt igen och nu börjar hon komma igång igen.
Såg att jag hade skrivit i förra inlägget att jag hade ridit henne tre gånger sen hon var halt. Samma gäller nu. Tre gånger har jag ridit henne sen hon var halt. Denna gång var det en vrickning i kotan. Det fick bli boxvila i en vecka för henne, men nu ser det bra ut.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna lilla olycksfågel! Nu har vi missat den första tävlingen för året, och kommer även att missa den andra. Vi missar även första omgången i Allsvenskan.. Men nu ska jag sluta titta bakåt, för vi har också missat en Lotta Björe-träning och en tvådagars Daniel Svensson-träning.. Istället satsar vi på att komma igång ordentligt till andra omgången i april!

Nu hoppas jag för allt i världen att hon kommer igång bra och inte gör sig illa igen! Alla skador hon har haft är bara klanterier och jag orkar inte med sånt mer!! Om allt går som det ska denna säsong måste jag upp på 140 för att kunna söka till Flyinges beridarprogram. Jag hoppas verkligen på det!!

Bästa lilla hästen! <3



PussoHej!<3


RSS 2.0