Hoppträning på Skogslotten

Finastefina hästen!

Idag var det hoppträning som gällde!
Igår när tanken var att hon bara skulle joggas på fältet var hon mer vild än tam och var mer i luften än på marken. Men idag på träningen var hon JÄTTEFIN!! Det var nyttigt för henne att komma in i ridhus nu. För då måste hon verkligen korta sig, vilket hon gör väldigt bra nu! Hon har blivit riktigt lydig! Och hoppningen klarar hon ju av utan problem! Idag låg hinderhöjden på ca 140 cm och det gör hon som ingenting. Hon är en helt fantastisk liten häst! Hihi!<3

Inte nog med att hon har blivit lydig när man rider, hon har även blivit jättelydig i stallet! Hon kan stå helt lös nu utan att hitta på bus. Haha, det kanske går att få henne lika lydig som lilla Orkanen..
Det är ju sån skillnad på henne nu och när hon kom för ett halvår sen. Så fin är hon nu! <3

Hihi, nae slut på kärleksförklaringarna till Lillyplutt.
Nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3




Quite Light

Nu är det dags att krypa ner i sängen!

Har precis sett Mannen under Trappan och jag tycker definitivt att dom två första avsnitten var bättre! Men jaja.. Nu är det som sagt hög tid att sova!

Slänger in lite bilder på söthästen. Jag tog lite bilder förut när jag var uppe och fixade till henne. Kass kvalitet eftersom det är mobilkameran. Men jaja.. Hästen är söt i alla fall. ;)


Finaste Quite Light!




Sötpolle!



Undra om det är gott att äta spö?



Tydligen!


Min häst är fiiinast, that's it! Hihi.

PussoGodnatt!<3


Hoppning hemma

Okej, en ny blogg.

Den förra gick paj! Jag kan inte längre logga in på den för bloggagratis.se har bytt nam till bloggplatsen.se. Men jag tycker inte dom ska ta bort alla konton för det.. Hmm.. Surt!

Jaja. Idag har jag hoppat Lillyskrutt. Hon va jättefin. Hon är alltid jättefin! ..nästan. Haha. Vi hoppade en bana som låg på runt 120-130, på vår lilla bana. Hon är så himla säker på höjderna nu och det känns så skönt! Hon har i och för sig aldrig haft något problem med höjderna. Hon är en riktig stjärna! På Heda blir det att debutera 130. Haha, får se hur det går. ;)
Jag är bara så rädd för att hon ska göra sig illa i hagen eller så. För om hon bara håller och fortsätter att tycka det är kul så kan hon nog gå hur långt som hellst! För kapaciteten har hon ju!

Nu ska jag åka upp till stallet en sväng till och borsta bort kylleran från hennes ben och linimenta dom istället.

PussoHej!<3

Välkommen till min nya blogg!

Kolla gärna in den gamla.

http://stallrodeo.bloggagratis.se

RSS 2.0