20 december

Nu har jag ridit Lilly TRE gånger! Underbart!

Hon är så glad och framåt när hon får komma ut, det är så kul att se henne! Hon älskar verkligen att få röra på sig. Min lilla plutta! Som sagt, tre gånger har vi varit ute. Barbacka med hack i snön. Väldigt mysigt! Jag har faktiskt travat lite också. Men på stallplanen då, där det är plogat. Bästa lilla hästisen tyckte det var riktigt kul!

Nu är det bestämt. Pompe blir mitt projekt. Imorgon får han skor och sulor och sen är det bara att sätta igång. Är riktigt peppad på det!

Nu ska jag fortsätta plugga. Bara en lektion kvar till jullov nu! Så himla skönt!!

PussoHej!<3

3 december

Min häst är så fruktansvärt arg! Det är ingen annan än jag som vill vara i närheten av henne nu för tiden.
Jag längtar sjukt mycket efter att få sätta igång henne nu! Nu har hon lite vintervila. Dels för att det är hemskt kallt och snöigt ute. Och dels för att hon från och till fortfarande är liiiite liite svullen i knäet. Men snart så!

PussoHej! <3

RSS 2.0