16 juni

herregud. läänge sen jag skrev.

Inte okej! Nästan en månad ju.

Men jag kan skylla på att det har varit väldigt mycket i skolan dom här sista veckorna.

Vi har i alla fall hunnit vara på Hästkliniken igen. Vilket visade en stor förbättring. Ingen hälta på rakt spår och inget kvar på ultraljudet. MEN på böjt spår hade hon en liten rörelsestörning i vänster varv.. Vi fick rekomendationen att vi skulle börja sätta igång henne lite lugnt för att sedan komma på återbesök och se om det blev bättre eller sämre.

Jag har börjat rida igång henne lite lugnt. Inte mycket än, men lite. Jag har max ridit henne 30 minuter på banan i alla gångarter. Men vi får se hur det utvecklas.

Nu är jag helt slut. Höll ridläger för tjejerna i stallet plus ett gäng till i måndags och tisdags. Det är utmattande kan jag lova. Men det var roligt och trevligt. Och jag tror att alla hade det rätt kul.

Nu ska jag sova. Upp och jobba imorn.

PussoGodnatt!<3

RSS 2.0